نایلون‌های صنایع دارویی

نایلون‌ها را باید به واسطه ویژگی هایشان جزء آن دسته از متریالی بدانید که به جایگاه ویژه ای در صنعت رسیده اند. این روزها انواع مختلفی از نایلون به دنیا معرفی شده که از جمله پرکاربردترین آنها در صنعت که به جهت بسته بندی انواع محصولات و تولیدات کارخانه ای و کارگاهی مورد استفاده قرار میگیرد، نایلون شیرینگ است.

نایلون شیرینگ که از آن تحت عنوان روکش شیرینگ نیز یاد می شود، یک لایه نازک پلاستیکی را داراست که میتواند گزینه بسیار مناسبی برای بسته بندی کالاها توسط گرما باشد. در واقع زمانی که شما آن را به دور محصولات میپیچید، تنها به وسیله حرارت است که سفت و محکم شده و از محصول شما محافظت می نماید. جالب اینجاست که این نایلون در طی سال های گذشته در صنعت داروسازی به یکی از مهم ترین متریال ها تبدیل شده است. البته با توجه به کارآیی که از خود نشان داده، رسیدن به چنین خواسته ای خیلی دور از انتظار نیست!

کد محصول 324575 دسته‌بندی

کاربرد نایلون را بشناسید

نایلون شیرینگ غالبا به جهت بسته بندی چندین محصول مشابه آن هم در یک پکیج مورد استفاده قرار میگیرد. از همین رو آن را تحت عنوان نایلون شیرینگ پک می نامند. درواقع اگر میخواهید بطری های نوشابه، آب معدنی و سایر نوشیدنی ها را به صورت پک درآورید و یا حتی اگر قصد دارید بسته های دارویی را به صورت پک درآورید، نایلون شیرینگ یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار به حساب می آید. بسته بندی کاشی و سرامیک، قوطی های کنسرو و مواد غذایی، شیشه های سکوریت، آجر، پشم شیشه، قطعات خودرو و… از دیگر موارد کاربرد این محصول هستند.
در آن میان خالی از لطف نخواهد بود اگر بگوییم؛ نایلون شیرینگ در صنعت داروسازی جایگاه بسیار ویژه ای دارد. به گونه ای که هم اکنون از آن در دور درب قوطی قرص، کپسول، پودر و… به جهت وکیوم استفاده می شود.
با شیرینگ پک کردن در واقع شما از ورود گرد و غبار و هرگونه آلودگی به درون کالا جلوگیری می کنید و از طرفی حمل و نقل آن را آسانتر خواهید کرد. در حال حاضر با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته، از این نایلون در اندازه های بزرگ به صورت پالتی و به منظور بسته بندی محصولات بزرگ نیز یاد می شود. البته در چنین حالتی نایلون را چندین لایه به دور محصول میپیچند تا مقاومت آن در برابر وزن محصول افزایش پیدا کند. بر اساس تحقیقات و نتایج بدست آمده؛ هر چقدر میزان ضخامت این نایلون ها بیشتر باشد، میزان مقاومت و محافظت آن از محصول نیز بیشتر می شود.

نایلون هایی برای بسته بندی در صنعت دارو

این روزها در دنیای پیشرفته‌ای زندگی می کنیم، دنیایی که هر لحظه در حال تغییر بوده و روش هایی جدید را برای یک زندگی بهتر پیش روی ما میگذارد. باید بدانید در صنعت داروسازی به دلیل اهمیت بالای سالم رساندن محصول دست بیماران، از بسته بندی های بسیار دقیق و محکمی استفاده می کنند. به عنوان مثال؛ ساشه از جمله انواع بسته بندی بوده که میتوانید آن را در صنعت دارو و مکمل ها ببینید. ساشه ها همان بسته های یکبار مصرف کوچکی هستند که در بسته بندی محصولات دارویی خشک و مکمل های رژیمی مورد استفاده قرار میگیرد. آنها به راحتی باز شده و مورد استفاده قرار میگیرد. زیرا تنها دوز مصرف دارو در هر وعده در آن مشخص می‌شود.
جنس آنها از سلفون BOPP،OPP و سلفون متالایز بوده که به صورت لمینت درآمده است. بهره گیری از آن کمک می کند تا از شر هرگونه میکروب، نور، رطوبت و همچنین انواع گازهای مقاوم در امان بمانید. با این تفاسیر میتوان گفت؛ نایلون‌ها در صنعت داروسازی جایگاه بسیار ویژه‌ای داشته و چه بسا که توانسته‌اند بخش اعظمی از این بازار را قبضه نمایند.

Product Order

درخواست محصول

تماس بگیرید:

۳۵۵۴۳۲۶۱ (۰۴۱)

برایمان بنویسید:

info[@]kiyanpolymer.com

منتظرتان هستیم:

۳۰ کیلومتری جاده تبریز - تهران، تبریز