کیف دستی های تبلیغاتی

تبلیغات و بازاریابی امروزه از شیوه‌های گوناگونی انجام می شود. یکی روش‌های نوین و جدید بازاریابی استفاده از شاپینگ بگ‌ها که در واقع همان ساک‌های دستی هستند می تواند افراد زیادی را با برند و نام و شعار یک کسب و کار آشنا کند.

کد محصول 324574 دسته‌بندی

مشخصات فنی محصول:

  • از سایز عرض ۱۰ سانتی متر تا ۸۰ سانتی متر
  • با چاپ هشت رنگ فلکسو
  • با سه طرح دسته تقویتی ، دسته موزی ، دسته زنبیلی

انواع ساک دستی پلاستیکی

ساک یا همان بگ های پلاستیکی که بیشتر به پلاستیک دسته دار معروف می باشد به طور معمول با دو مواد اولیه نایلونی یا نایلکسی تولید می شود. انواع ساک دستی پلاستیکی از لحاظ دسته حمل کننده به ۴ نوع تقسیم بندی می شود که عبارتند از :

  • کیسه پلاستیکی دسته موزی
  • کیسه پلاستیکی دسته رکابی
  • کیسه پلاستیکی دسته بندی ( معروف به پلاستیک دسته زنبیلی )
  • کیسه پلاستیکی دسته تقویت ( دسته تقویت همان دسته موزی با مقاومت بالاتر )

مزایای استفاده از ساک دستی:

این روش بازاریابی باعث شده است که تولید انواع و اقسام ساک دستی رواج داشته باشد. از ساک های دستی پارچه ای گرفته تا کاغذی به عنوان یکی از روش های تاثیر گذار برای تبلیغات محصولات مختلف یک فروشگاه یا برند و شرکت بزرگ استفاده می شود. تصورش را بکنید یک ساک دستی که روی آن آرم و یا شعار تبلیغاتی شرکتی چاپ شده است می تواند به منزله یک بیلبورد متحرک باشد.

ساک‌های دستی ضمن این که باعث حمل و نقل و جابه جایی راحت‌تر برخی از محصولات و کالاها می‌شوند بدون این که شخص استفاده کنند خودش هم متوجه باشد در حال تبلیغ  محصول مورد نظر است.

استفاده از ساک دستی تبلیغاتی چه مزایای دارد؟

  • تولید و مصرف پلاستیک مخرب را کاهش می‌دهد.
  • جابجایی و انتقال محصول توسط مشتری آسان‌تر می‌شود.
  • تولیدکننده با یک بار هزینه، گویی ده‌ها بار برند خود را تبلیغ می‌کند.
  • قابلیت استفاده مجدد داشته و به دفعات توسط مشتری به کار خواهد رفت.
  • نام برند تا مدت‌ها  پیش چشم مشتری خواهد بود و در ذهن وی حک خواهد شد.
  • حس لوکس بودن و ارزشمندتر بودن کالای خریداری شده را به همراه خواهد داشت.

یک ساک دستی شیک و خوش‌طرح برای کالای درون خود ایجاد ارزش افزوده خواهد کرد و مشتری با رضایت بیشتری بهای کالا را حتی اگر جزو محصولات گران‌قیمت باشد خواهد پرداخت.متخصصان بازاریابی معتقدند ایجاد وفاداری در مشتری به راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است اما در نهایت هدف اصلی تمام روش‌های تبلیغاتی، تکرار آوازه برند در ذهن مخاطب است تا در هنگام خرید، آنچه در ذهن ناخودآگاه وی حک شده است موجب تصمیم‌گیری برای خرید آن برند خاص شود. تبلیغات سنگین و گران‌قیمت تلویزیونی، بیلبوردهای کنار بزرگراه‌ها و … همگی به نقطه‌ای ختم می‌شوند که یک ساک دستی تبلیغاتی هم با قیمتی بسیار پایین‌تر، به همان نقطه خواهد رسید. شاید تصور کنید مقاومت ساک دستی برای حمل محصول شما پایین است، اما باید بدانید که این ساک دستی ها با ضخامت‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارد که در ابعاد، اشکال و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند تا طیف وسیعی از کالاهای مصرفی را بتوانند پوشش دهند.

تولید در انواع ابعاد و ضخامت ها:

هیچ محدودیتی در ضخامت و ابعاد تولید وجود ندارد از همین رو برای ثبت سفارش باید با توجه به نیازی که از بسته بندی دارید ابعاد را سنجیده و برای تولید اعلام کنید برای ضخامت هم اگر نمی دانید باید از چه ضخامتی استفاده کنید پیشنهاد می کنیم وزنی که باید بسته بندی تحمل کند را به ما اعلام کنید تا حداقل و حداکثر ضخامت را به شما اعلام کنیم .

راهنمای انتخاب نوع دسته کیسه پلاستیکی:

باید با توجه به نوع استفاده ای که دارید یکی از مدل‌های دسته را برای تولید انتخاب کنید ، از همین رو در اولین مرحله باید به نیاز خود دقت داشته باشید . معمولا کیسه های پلاستیکی دسته رکابی به این علت که دسته نایلون با بدنه یکی است قادر به تحمل وزن های بسیار بالا تری است ، از همین رو به علت کشسانی و مقاومت بیشتر جنس نایلکس برای تولید این نوع از مواد اولیه نایلکسی استفاده می شود . یکی از بهترین مثال هایی که می‌توان برای استفاده این مدل پلاستیک های دسته دار زد فروشگاه های میوه و تربار است .

اما برای نمونه‌هایی دیگر که بیشتر جنبه تزیینی دارند از مواد اولیه نایلونی به علت ماتی و کم سر و صدا‌تر بودن استفاده می‌شود ، در بیشتر موارد فروشگاه‌های پوشاک، گوشی، داروخانه و به طور کلی این دسته از مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشترین و رایج‌ترین کاربرد ساک دستی نایلونی به شرح زیر است:

  • برای بسته بندی فولدر ها ، کاتالوگ ها
  • برای خرید از فروشگاه های زنجیره ای
  • برای بسته بندی کالاهایی مانند ساعت، قطعات کامپیوتر ، آرایشی و بهداشتی ، پوشاک ،طلا و جواهرات
  • برای بسته بندی سر رسید ها ، هدایای تبلیغاتی مختلف ؛ کتاب های نفیس ، لوح های تقدیر و تشکر ، یاد بودها، ارگانایزر و …

چاپ ۱ تا ۸ رنگ Full HD ( چاپ انواع تصویر و لوگو روی کیسه پلاستیکی ):

با توجه به میزان سفارش شما متد چاپی مشخص می شود که به سه نوع ۱ – چاپ سیلک ۲ – فلکسو ۳ – هلیو تقسیم بندی می‌شود ، کیفیت چاپ به صورت تضمینی با ضمانت مشخص شدن ریز‌ترین جزییات تصویر ارائه می‌شود.
Product Order

درخواست محصول

تماس بگیرید:

۳۵۵۴۳۲۶۱ (۰۴۱)

برایمان بنویسید:

info[@]kiyanpolymer.com

منتظرتان هستیم:

۳۰ کیلومتری جاده تبریز - تهران، تبریز