سفره های یک بار مصرف

در سال‌های اخیر، پیشرفت تکنولوژی و تمایل مردم به زندگی راحت‌تر باعث ورود لوازم و تجهیزات یکبار مصرف مختلفی به بازار شده است. سفره یکبار مصرف یکی از این نوع محصولات می‌باشد. عدم نیاز به پاک کردن، آسان مصرف بودن، تنوع در طرح و رنگ و قیمت مناسب باعث شده تا این محصول خیلی سریع به پای ثابت سبد مصرفی خانوار تبدیل شود.
کد محصول 324572 دسته‌بندی

این سفره در مقابل نفوذ آب و مایعات دیگر بسیار مقاوم هستند و محبوبیت زیادی دارند. سفره های یکبار مصرف پلاستیکی از رایج ترین انواع این سفره به شمار می روند و جزء سفره های پر تقاضای بازار است. از سفره های پلاستیکی یکبار‌مصرف برای پاک کردن سبزی یا به عنوان سفره غذاخوری یا استفاده در کارخانه ها یا کارگاه‌ ها کاربرد دارد‌.

مزایای استفاده از سفره یکبار مصرف

سفره های یکبار مصرف در طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد متنوعی تولید می شود و برای دورهمی ها، مجالس، مهمانی ها و مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. اما عواملی که باعث شده این نوع سفره تا این حد در بین مصرف کنندگان محبوب شود، عبارتند از:

استفاده راحت

یکی از مهم ترین مزایای سفره یک بار مصرف این است که به راحتی می توان ابعاد و اندازه مورد نظر آن را برش داد و هیچ زحمتی برای این کار نیاز نیست. این سفره ها هر چند متر یکبار دارای  پرفراژ  مخصوصی برای جدا کردن می باشند. بعد از جدا کردن مقدار مورد نیاز از این سفره و استفاده از آن در مجالس و مهمانی ها به دور انداخته می شود.

ابعاد قابل تغییر و مناسب

انواع سفره یک بار مصرف دارای کیفیت و اندازه های متنوعی هستند و با اطمینان خاطر می توان یکی از آن ها را برای استفاده انتخاب کرد. ابعاد این سفره استاندارد است و بر اساس همین استاندارد قابلیت برش دارد. دانشجوها، کارمندها، افراد شاغل یا خانم های خانه دار استفاده از این سفره را به سفره های دیگر ترجیح می دهند.

قیمت بسیار مناسب

از مزایای دیگر سفره‌های یکبار مصرف می‌توان به قیمت مناسب این محصول اشاره کرد. این مزیت باعث می شود که مصرف کننده مجبور نباشد هزینه زیادی را برای تهیه آن پرداخت کند.

Product Order

درخواست محصول

تماس بگیرید:

۳۵۵۴۳۲۶۱ (۰۴۱)

برایمان بنویسید:

info[@]kiyanpolymer.com

منتظرتان هستیم:

۳۰ کیلومتری جاده تبریز - تهران، تبریز