کیسه های زباله بند دار ساده، تک دوخت و دو دوخت

کیسه زباله بنددار

به منظور جمع آوری زباله، پسماند، ضایعات و اقلام بلا استفاده می توان از کیسه زباله بنددار استفاده نمود ضمن اینکه به دلیل داشتن بند و امکان گره زدن به واسطه بندها، بر خلاف کیسه های بدون بند و دسته، که با گره زدن بخش زیادی از کیسه مورد استفاده قرار نمی گیرد، در این مدل می توان کل فضای پلاستیک را پر نمود و بعد اقدام به بستن آن با بندهای موجود نمود.

کد محصول 324570 دسته‌بندی

مشخصات فنی محصول:

  • از عرض ۳۰ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر
  • از طول ۳۰ سانتی متر تا طول ۲۰۰ سانتی متر
  • کیسه‌های زباله بند دار پرفراژ دار رولی
  • تولید در انواع رنگ های آبی ، زرد ، سیاه و …

فرآیند تولید کیسه زباله بنددار

به منظور تولید مدل بندی ابتدا باید مواد اولیه مورد نیاز را تامین نمود و با استفاده از دستکاه اکسترودر، فیلم خام پلاستیک زباله را تولید نمود. همانطور که قبلا گفته شد، مواد لازم برای تولید این محصول از پلی اتیلن می باشد. بعد از این مرحل باید طاقه های تولید شده را بر روی دستگاه دوخت نصب و تنظیم نمود، از طرف دیگر باید بند کیسه زباله را که به صورت رول از قبل تولید شده و برش طولی خورده، بر روی دستگاه مذکور نصب کرد. با شروع کار دستگاه به صورت همزمان عملیات دوخت، نصب بند و رول شدن انجام می‌شود و در انتها، رول کیسه زباله بند دار، توسط اپراتور گرفته می شود تا برای بسته بندی اقدامات لازم صورت پذیرد.

مزایای کیسه زباله رولی

این محصول که عمدتا به صورت رولی تولید می شود تا در زمان مصرف شرایط راحت تری را فراهم نماید، دارای مزایای ذیل می باشد:

مقدار بیشتری از پسماند را نسبت به انواع دیگر کیسه زباله، در خود جای می دهد.

حمل راحت تر این مدل نسبت به دیگر مدل ها

استحکام بند، در زمان حمل پسماند و عدم پاره شدن

دوخت قوی و محکم که مانع از نشت پسماند و مایعات از پلاستیک خواهد شد.

‌کاربردهای کیسه زباله بند دار

پلاستیک زباله بند دار رولی با توجه به فواید و ویژگی هایی که نسبت به دیگر مدل های کیسه پسماند دارد، سبب افزایش به کارگیری آن در موارد ذیل شده است:

  • ساماندهی و حمل پسماندهای بیمارستانی
  • جمع آوری و حمل زباله های خانگی
  • مناسب برای زباله های اداری و محل کار
  • مناسب جهت بسته بندی و نگه داری کالاهای اضافه و ضایعات

کاربردهای کیسه زباله بنددار در حال افزایش می باشد زیرا به دلیل وجود بند در قسمت فوقانی پلاستیک، امکان ریختن زباله تا بالای کیسه وجود دارد و بند موجود بر روی آن را می توان گره زد ولی در مدلهای ساده و بدون بند و دسته، در صورت پر شدن پسماند تا قسمت بالای کیسه، امکان گره زدن نمی باشد و در صورت نیاز به گره زدن باید تا نیمه کیسه، زباله وارد نمود که در این صورت، مصرف پلاستیک زباله بیشتر خواهد شد.

بسته بندی پلاستیک زباله بند دار

پس از اتمام مراحل تولید و دوخت پلاستیک زباله بنددار، روش‌ها و مدل‌های متنوعی جهت بسته بندی این محصول به کار گرفته می‌شود. پس از بسته بندی رول‌های زباله، بر اساس سفارش مشتری، یا داخل کارتن و یا گونی چیدمان می‌شوند و مشخصات محصول به صورت لیبل یا نوشته بر روی کارتن و گونی درج خواهد شد.

Product Order

درخواست محصول

تماس بگیرید:

۳۵۵۴۳۲۶۱ (۰۴۱)

برایمان بنویسید:

info[@]kiyanpolymer.com

منتظرتان هستیم:

۳۰ کیلومتری جاده تبریز - تهران، تبریز