درباره ما

تاریخچه کیان پلیمر

شرکت کیان پلیمر ماهان سهامی خاص به شماره ثبت ۲۴۴۹۴ و به شماره ملی۱۰۲۰۰۳۲۵۱۵۰ با بیش از دو دهه فعالیت افتخار دارد که تنها تامین کننده نایلون‌های مصرفی صنایع دارویی در غرب کشور می‌باشد . این شرکت با اتکا به خداوند و حضور مهندسین مجرب و فارغ التحصیل از معتبرترین دانشگاه‌های داخلی که دارای بیش از بیست سال سابقه در صنایع لاستیکی و پلاستیکی بوده‌اند توانسته است تا به حال با صدها شرکت معتبر دیگر در زمینه‌های غذایی،صنایع و آلومینیوم همکاری کند.

فعالیت‌های مجموعه

مهمترین فعالیت‌های این شرکت: مشاوره در امور مهندسی پلیمر، طراحی و تولید قطعات لاستیکی، طراحی و تولید قطعات پلاستیکی، طراحی و ساخت قالب انواع قطعات پلیمری می‌باشد .شرکت کیان پلیمر آمادگی همکاری خود در زمینه‌های زیر را اعلام میدارد:

  • تولید انواع نایلون‌های شیرینگ پک با عرض و میکرون متفاوت
  • تولید انواع نایلون‌های تک لایه و سه لایه بهداشتی
  • تولید انواع کیف دستی‌های تبلیغاتی با چاپ هشت رنگ فلکسو
  • اهداف این شرکت همواره علاوه بر کسب رضایت‌مندی،در راستا ارتقاء استاندارد‌های مربوط به تولید می‌باشد.

محصولات و خدمات

شیرینک از  لحاظ لغوی به معنای کشیده شدن یا جمع شوندگی است پک نیز (pak) به معنای بسته بندی است از همین رو شیرینک پک به معنای بسته بندی حرارتی تولید شده از پلاستیک می‌باشد.

نایلون شیرینگ پلاستیکی است شفاف و شکل پذیر، بسیار نازک و حساس به حرارت به همین دلیل به آن نایلون شیرینگ حرارتی نیز گفته می‌شود.که در اندازه و ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شود و یکی از انواع نایلون‌های مورد استفاده در صنایع تولیدی مختلف و مخصوصا صنایع بسته‌بندی، نایلون‌های شیرینگ هستند. این نایلون‌ها پس از پوشش و بسته‌بندی محصول در اثر دمای ۱۶۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد تغییر حالت داده ، روی محصول وکیوم شده و از آن حفاظت میکنند. یکی از اصلی‌ترین کاربرد‌های این بسته بندی برای حمل و نقل راحت تر و محفوظ ماندن محصول از عوامل خارجی همانند گرد و غبار و دیگر موارد است. لازم به ذکر است هر چه ایزوله بودن بسته‌بندی برای شما مهم‌تر باشد، نیاز به خرید نایلون شیرینگ ضخیم‌تر، بالا خواهد بود.

 

محصولات کیان پلیمر

شیرینگ چند لایه
شیرینگ روده‌ای
نایلون‌های کیسه‌ای
کاست دار و بدون کاست
کیسه های زباله بند دار و ساده
تک دوخت و دو دوخت
نایلون‌های صنایع لبنی
تک لایه و چندلایه
سفره‌های یک بار مصرف
چاپ هشت رنگ روی
شیرینگ‌ها و کیسه‌ها
کیف دستی‌های تبلیغاتی
نایلون‌های صنایع دارویی
نایلون‌های صنایع نساجی
نایلون‌های کشاورزی

گواهینامه و استانداردها

پروانه بهداشتی تاسیس و بهره برداری
پروانه بهره برداری
پروانه بهداشتی ساخت​
گواهی بین المللی GMP