نایلون‌های کیسه ای کاست دار و بدون کاست

نایلون ها در انواع و اقسام مدل ها و جنس ها در بازار موجود هستند و بر اساس سلیقه و بودجه و هم چنین نوع مصرف سفارش داده می شوند. زمانی که بخواهید محصولات را در حجم های زیاد بسته بندی کنید حتما به نایلون های کاست دار نیاز پیدا می کنید. در ادامه مطلب به بررسی انواع نایلون کاست دار خواهیم پرداخت تا با توجه به نوع نیاز شما بهترین انتخاب را داشته باشید.

کد محصول 324569 دسته‌بندی

کاست در نایلون به چه معناست؟حتما تا به حال نایلون هایی را دیده اید که دارای یک بخش پهن در ته یا کنار خود هستند. این بخش که به منظور افزایش حجم نایلون به آن اضافه شده، کاست نام دارد. کاست در واقع صفحه ای است که صاف تا می شود، اما زمانی که وسایل داخل آن قرار می گیرد باز می شود. افزودن کاست به نایلون سبب می شود تا کیسه نایلونی بدون افزایش ابعاد، حجم بیشتری را در خود جای دهد. این کیسه ها به دلیل داشتن کاست علاوه بر گنجایش بیشتر، قابلیت ایستادن هم دارند.

انواع نایلون کاست دار

کاربرد کاست برای کیسه های پلاستیک چیست ؟  کاست برای افزایش حجم کیسه های پلاستیکی دسته دار نایلونی و نایلکسی بدون افزایش ابعاد مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از:

با توجه به درخواست و نیاز مشتری می‌توان نایلون ها را در سه نوع ته کاست، بغل کاست و سه طرف کاست تولید نمود:

نایلون ته کاست: در این نوع نایلون، از کاست در بخش انتهایی پاکت استفاده می شود که باعث می شود پلاستیک از زیر بزرگ تر شود و فضای بیشتری در اختیار مشتری قرار بگیرد.

نایلون بغل کاست: اگر بخواهیم حجم نایلون را از سمت چپ و راست افزایش دهیم، کاست را باید در دو طرف نایلون تعبیه کنیم. با باز کردن پلاستیک بغل کاست دار، عرض نایلون از بدن زیاد می شود.

نایلون سه طرف کاست: اگر نایلون علاوه بر کاست کف دارای کاست در بغل نیز باشد، به عنوان نایلون سه طرف کاست شناخته می شود. این نوع هم از بغل و هم از زیر کار باعث افزایش حجم می شود.

تعبیه کاست روی نایلون در نوع های بسیار گوناگونی قابل تولید و اجرا است:

نایلون دسته رکابی: این نوع همان طور که از نامش مشخص است، دارای دسته ای به شکل زیرپوش های رکابی است که بیشتر به صورت شفاف برای سوپر مارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی، میوه و ترباره و… مورد استفاده قرار می گیرد.

نایلون دسته موزی: دسته آن روی خود بدنه برش خرده که به علت شکل خمیده و موز مانند دسته اش آن را به این نام می شناسند. نایلون دسته تقویت هم دقیقا همان نایلون دسته موزی است که پشت دسته آن برای افزایش مقاومت یک تک نایلون لمینت می شود.

نایلون دسته بند دار (دسته زنبیلی):  نمونه های دسته بندی در ظاهر شبیه به زنبیل های خرید هستند، با این تفاوت که از جنس پلاستیک بوده و و دارای دسته ای پانچ شده در بیرون کار می باشند.

Product Order

درخواست محصول

تماس بگیرید:

۳۵۵۴۳۲۶۱ (۰۴۱)

برایمان بنویسید:

info[@]kiyanpolymer.com

منتظرتان هستیم:

۳۰ کیلومتری جاده تبریز - تهران، تبریز